22 April 2011

20 Selebriti Terhodoh

Assalamualaikum.

Sesungguhnya manusia itu merupakan sebaik-baik ciptaan Allah. Oleh itu kita semua haruslah sentiasa bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan oleh-Nya kepada kita. Berkenaan dengan gambar-gambar di bawah ini, ada yang membuat pembedahan muka seterusnya terus menjadi lebih teruk. Pelikkan? Tapi tak kata lah, diorang ini bukan orang Islam. Tapi ada juga yang memang muka diorang macam tu kn? So jom kita tengok gambar 20 orang selebriti terhodoh ! Hehehe..

Michael Jackson

Marilyn Manson

Jocelyn Wildenstein

Michael Berryman

DJ Qualls

Marty Feldman

Clint Howard

Shane MacGowan

Lyle Lovett

Kelis

Iggy Pop

Steven Tyler

Courtney Love

Donatella Versace

Amy Winehouse

Ronaldinho

Kelly Osbourne

Tori Spelling

Rosie O'Donnell

Rachel Dratch

p/s : Korang ada niat ke nak buat pembedahan muka? kalau ada, buang niat tu jauh-jauh dan kembalilah ke jalan Allah ye..




2 Responses to “20 Selebriti Terhodoh”

  • NurWaney says:
    May 7, 2011 at 10:48 PM

    hehe.. ronaldhino pun masuk skali.. byk ja pemain bola sepak muka ala2 dia.. x hensem. hehe.. oppss..bukan.. kurang hensem... ;)

  • WakafKita11 says:
    May 7, 2011 at 11:47 PM

    @NurWaney
    hehehe..wani pn layan bola jgk ke? tp mmg ade pn..

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;