08 September 2011

Masalah Pada Yahoo Messenger

Assalamualaikum..
Baik, tutorial pada kali ini yang ingin aku berkongsi adalah berkaitan dengan masalah yang mana aku sendiri seirng hadapi. Masuk kali ini dah 2 kali aku kena. Masalahnya adalah apabila kita sedang chat, tidak kelihatan tulisan pada chat box itu. Setelah aku menggunakan khidmat Pak Cik Google, jadi di sini aku nak berkongsi dengan korang semua mengenai tutorial mudah ini.

Ikut langkah-langkah ini :


1) Run CMD as administrator
2) Copy dan paste kan registry ini dan ENTER.

  • regsvr32 jscript.dll
  • regsvr32 vbscript.dll 






p/s : Jangan lupa untuk Restart balik PC/Laptop korang oke !

0 Responses to “Masalah Pada Yahoo Messenger”

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;