28 June 2011

20 Kembar Seiras

Assalamualaikum..


Korang ada adik - beradik kembar tak? Ataupun dalam keluarga korang ada yang kembar. Jadi hari ini aku nak berkongsi dengan korang semua gambar manusia-manusia kembar. Tapi ada juga muka yang seiras. Macam pepatah melayu ada cakap, pelanduk dua serupa.. Hehehehehe, jom kita tengok gambar-gambar ini !





















2 Responses to “20 Kembar Seiras”

  • Pn Manje Nadya says:
    September 22, 2011 at 4:46 PM

    yeke mereka seiras??? gambar yang bawah2 pun?

  • Shuk_ArChie says:
    September 23, 2011 at 1:56 PM

    Berbeza je tgk! rasanya olsen twin baru le serupa aka mirip. kalau mcm ni nampak berbeza je... Tapi ok la gambar2 ni.. jadi penghibur hati... hehehehe :)

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;