20 April 2011

Tutorial Membuat Simple Animation


Assalamualaikum.

Sebenarnya sudah lama aku nak buat video ini. Cuma kekurangan masa saja. Jadi sekarang video ini sudah pun siap. Ok, video ini aku buatkan untuk mereka yang newbie macam aku ini dalam menggunakan perisian Adobe Photoshop. Video ini menunjukkan mengenai cara buat simple animation. Memang simple. Perisian yang aku guna adalah Adobe Photoshop CS3. So, jom kita belajar sama-sama !



p/s : sebarang kekurangan dalam video ini harap dimaafkan sebab aku pun newbie juga dalam bidang ini. Aku harap video ini sedikit sebanyak dapat membantu korang semua oke ! Kalau ada apa-apa pertanyaan boleh komen terus di entri ini atau terus pergi ke CONTACT.


0 Responses to “Tutorial Membuat Simple Animation”

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;