20 April 2011

12 SignBoard Kelakar "No Parking"

Assalamualaikum.


Berdasarkan entri aku yang sebelum ini, KLIK SINI, so untuk entri kali ini pula, aku nak berkongsi dengan korang semua mengenai papan tanda "No Parking" pula. Memang kelakar habislah kalau korang baca dan faham setiap apa yang ditulis itu. Nak kata si penulis kreatif pun, boleh lah juga, tapi kalau nak kata tak berapa cerdik pun boleh juga. Hahahaha ! Apa-apa pun, korang baca dan nilai sendiri lah ye ! Jom kita sama-sama tengok...














p/s : kelakar kan? agak-agak kalau di Malaysia pun ada papan tanda macam ini macam mana ye? Ada sebarang komen?

2 Responses to “12 SignBoard Kelakar "No Parking"”

  • Ibnushukran says:
    April 21, 2011 at 12:50 AM

    haha.. lawak gler.. p kt malaysia xde lagi macam ni.. nnti nk try buat la.. hehe

  • Syafiq Azman says:
    April 22, 2011 at 4:12 AM

    hahaha.lucuuuuu. :D

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;