20 April 2011

10 SuperHero Tertua?

Assalamualaikum.

Korang pernah ada cita-cita nak jadi superhero? hahahhaa, kecil-kecil dulu mungkin ada lah kan? Pernah tak korang tengok certai kartun zaman dulu-dulu? Aku pun xpasti, banyak cerita yang aku tak lahir lagi, tapi dah ada  dah. So sekarang aku nak berkongsi dengan korang semua pasal 10 superhero yang lama-lama dulu tu. Jom kita tengok !


WOLVERINE


JASON BLOOD

HERCULES

CAPTAIN MARVEL

THOR

J'ONN J'ONZZ, THE MARTIAN MANHUNTER

THE DOCTOR

THE JENNIES

THE SPECTRE

THE PHOENIX FORCE

















2 Responses to “10 SuperHero Tertua?”

  • Trainer Fariz says:
    April 20, 2011 at 11:00 AM

    errrr MR cite je.....sanbid??/ saladin?????

    www.trainerfariz.blogspot.com

  • Trainer Fariz says:
    April 20, 2011 at 9:59 PM

    okey maklumat diterima nnt saya linkkan ke blog wakaf kita sdn bdh hehhee

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;