21 April 2011

10 Aksesori USB yang Kool

Assalamualaikum.

Entri untuk kali ini aku cuma nak kongsi pasal aksesori USB ni. Tapi yang aku nak tunjuk ni tak pernah lagi nampak kat Malaysia ini. Tak tahu lah kalau-kalau aku terlepas pandang, kalau korang pernah jumpa, kasi taw lah ye kat mana, boleh juga aku nak beli nanti. Hahahaha, jom kita tengok aksesori apa yang aku cakapkan ini..

USB Beverage Cooler

Darth Vader USB 4-port Hub

USB Airplane Fan

USB Microscope

USB Plasma Ball

USB Pole Dancer

                                                          USB Missile Launcher





Star Wars Lightsaber USB Lamp

                                                             USB Desk Vacuum


                                                             USB Portable Chess




p/s : ingat taw korang, kalau ada jumpa kasi taw aku ye.. Hehehehehe




0 Responses to “10 Aksesori USB yang Kool”

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;