09 March 2011

Kali Pertama Dalam Sejarah Hidup Aku


Assalamualaikum sume... 


Oke, kali ni aku nak kenalkan diri aku dalam dunia blogging nih, kalau korang nak tahu, ini lah kali pertama hati aku tergerak nak buat satu blog yang mana blog ini akan aku cuba bangkitkan mengenai sesuatu yang lain. Isi-isi dalam blog ini,
maybe terdiri daripada tutorial-tutorial sama ada adobe photoshop, komputer, dan sebagainya. WakafKita ini juga akan aku cuba hidupkan something special tapi sekarang ini aku tengah nak fikir, apa lah yang special tu kan? Any idea from you all? hehehe... takpe, aku akan cuba sedaya upaya aku oke.

1 Response to “Kali Pertama Dalam Sejarah Hidup Aku”

  • otai says:
    March 9, 2011 at 8:34 PM

    hahaha.. oke, try ur best oke !

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;