20 March 2011

Anjung Streamyx Di Hatiku


Assalamualaikum.

Ok, jadi hari ini aku nak join satu contest ini yang dibuat oleh Anjung Streamyx. Dan ini merupakan pertama kali dalam sejarah aku menyertai contest. Lagi pun aku baru je lagi dalam dunia blogging ini kan. So, straight to the point, dalam entri ini aku nak bercerita mengenai perkhidmatan-perkhidmatan yang telah disediakan oleh Anjung Streamyx ini. 

Daripada nama saja pun kita sudah tahu, mereka menyediakan perkhidmatan Jalur Lebar iaitu Streamyx, Unifi, dan juga Celcom Broadband. Untuk pengetahuan semua, aku sendiri pun menggunakan perkhidmatan Anjung Streamyx. Memang terbaik, selepas aku dah isi borang untuk ditempah, tak lama selepas itu, aku dihubungi oleh pihak Anjung Streamyx. Memang cepat diorang buat kerja. 

Kalau semua nak tahu, proses dari pemasangan "line" telefon sehingga pemasangan modem hanya mengambil masa dalam seminggu saja. Cepat bukan? memang aku respect lah Anjung Streamyx ini. Pantas dan efisen dalam melayan setiap pelanggan diorang. Sekarang ini aku tengah bersenang-lenang menggunakan Streamyx sebagai internet aku. 

Jadi, kepada sesiapa yang ingin mendaftar streamyx, elok aku cadangkan korang berdaftar saja dengan Anjung Streamyx. Korang hanya perlu daftar, selepas itu, tunggu saja di rumah untuk proses seterusnya. Mudah kan? tak memenatkan korang untuk pergi ke pejabat TM lah, apa lah, ke sana ke sini. So, di sini pihak Anjung Streamyx ada menyediakan tutorial untuk mendaftar. Klik di sini untuk ke tutorial cara-cara mendaftar internet di Anjung Streamyx.

Bagi sesiapa yang ingin mendaftar Unifi, pihak Anjung Streamyx sedang melakuakan promosi. Promosi yang ditawarkan adalah Percuma kos pemasangan sebanyak RM200 telah dilanjutkan sehingga 31 Mac 2011. Tunggu apa lagi?? Cepat mendaftar di Anjung Streamyx !


p/s : korang semua dijemput untuk join contest ini di http://www.anjungstreamyx.com/2009/02/contest-di-anjung-streamyx.html

0 Responses to “Anjung Streamyx Di Hatiku”

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;