21 March 2011

11 Jenis Sharpener yang Kretif

Assalamualaikum..

Apa khabar semua ? Jadi entri pada kali ini aku nak berkongsi gambar-gambar menarik mengenai pengasah pensel atau pun sharpener. Dah memang dari kecilkan kita guna sharpener? Pernah tak korang jumpa sharpener jenis macam ini?? Hehehe, jadi jom sama-sama kita layan gambar-gambar ini.




                            Cat Pencil Sharpener



Robot Pencil Sharpener



Living Dead Dolls Pencil Sharpener


Pup Pencil Sharpener



Wooden iPod Mini Speaker with Integral Pencil Sharpener


Stegosaurus Pencil Sharpener Toy


Cute Eraser and Pencil Sharpener Hamburger Set


Elephant Paper Shredder & Pencil Sharpener



Electrical Pencil Sharpener Dog



Wiggle Eye Fish Pencil Sharpeners



 Nose Pencil Sharpener


Jadi setakat ini sahaja entri gambar menarik untuk kali ini. Kalau korang ada jumpa sharpener jenis-jenis macam ini korang bagitahu lah ada jual di mana ok ! hehehee..


1 Response to “11 Jenis Sharpener yang Kretif”

  • riff says:
    April 21, 2011 at 2:07 AM

    aku suka living dead..hehehe

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;