03 May 2011

Bunkface - Dunia

Assalamualaikum..


Baik, agaknya sudah lama aku tak buat entri pasal lagu kan? Jadi hari ini aku nak teruskan membuat entri-entri seperti ini. Pada kali ini aku nak mengetengahkan sebuah lagu daripada band yang tak asing lagi di Malaysia ini. Bunkface bertajuk Dunia. Korang pernah dengar tak? Kalau belum jom kita tengok video ini dan lirik sekali ye !




Lirik Lagu :

Artist : Bunkface
Song : Dunia

Gelisah tak bermaya
Manipulasi angkara kita
Dan bencana yang melanda
Generasiku menjadi mangsa
Dan ini bukan lagi
seperti yang kau impikan
Percaya kataku

Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia

Kuasa sementara
Komunikasi tiada makna
Dan tindak balas ego
yang ku terima
Tiada perasaan kecewa

Dan ini bukan lagi
seperti yang kau impikan
Percaya kataku

Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kita

3 Responses to “Bunkface - Dunia”

  • Gary Asip says:
    May 3, 2011 at 9:03 PM

    suka gila lagu ne... adik aq dah hafal lirik penuh lagu ne..huhu..

  • WakafKita11 says:
    May 3, 2011 at 9:19 PM

    @GaRy™
    hahaha..ko tw xpe.. sedap aq dgr.. haha

  • XLAWS says:
    May 8, 2011 at 5:30 PM

    salah 1 muzik Melayu yg sedap didengar d telinga aku.

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;