11 May 2011

12 Kerusi Yang Cantik !

Assalamualaikum..


Ya bertemu kembali kita di Wakafkita'11. Hehehehe. Untuk entri hari ini, baru sekarang aku berpeluang untuk menulis dan berkongsi dengan korang semua. So, berdasarkan tajuk di atas tu, memang aku nak kongsi dengan korang semua mengenai rekabentuk kerusi-kerusi yang cantik, menarik, kreatif dan juga dinamik ! Wahh ! Hahaha.. So, tunggu apa lagi? Jom kita tengok sama-sama !


CUT CHAIR

NUMBERS CHAIR

CASSETTE TAPE CHAIR

MAMA CHAIR

LEVITATING YOGA CHAIR

DON'T WALK CHAIR

TEMPO CHAIR

OCTOPUS CHAIR

SHOPPING CART CHAIR

SKATEBOARD CHAIR

TYPOGRAPHY CHAIR

MEN'S ANATOMICAL CHAIR


p/s : menarik tak? boleh lah cari dan beli, letak satu di rumah masing-masing.. Hehehehehe

1 Response to “12 Kerusi Yang Cantik !”

  • Azrael says:
    May 12, 2011 at 2:00 PM

    kahkahkah .
    mcm2 jenis kerusi menarik dlm post ni.
    ak nk try wt satu la nnt stad . :D

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;