20 May 2011

12 Jenis Lampu Yang Menarik

Assalamualaikum..


Korang semua suka tak lampu-lampu yang cantik rekabentuknya? Dengan cahaya yang berwarna - warni, cantik bukan? Jadi, untuk entri kali ini aku nak berkongsi dengan korang semua berkenaan dengan lampu yang sememangnya menarik. Pelik pun ada, kreatif, inovatif dan lain-lain lagi ! Kalau nak tahu, jom lah kita tengok !















p/s : Kalau nak beli satu, jangan cari aku oke ! Hahahha

2 Responses to “12 Jenis Lampu Yang Menarik”

  • Nzyrahun says:
    May 20, 2011 at 9:20 PM

    haha ini coolz :D

  • ZoOL says:
    June 2, 2011 at 7:33 PM

    Lawa.. tp aku suka yg lava lamp tu, lg stylo :P

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;