04 May 2011

10 Pintu Yang Tersembunyi

Assalamualaikum..


Macam pelik je kan dengan tajuk yang aku tulis di atas tu? Hehehehe. Sebenarnya, kali ini aku nak berkongsi dengan korang semua mengenai beberapa rumah yang terdapat pintu-pintu yang tersembunyi. Korang nak tahu tak? Jom kita tengok gambar-gambar ini ye !













p/s : so, korang nak buat satu tak kat rumah? Hahaha ! Kadang-kadang tu ada juga lah kan kegunaan pintu-pintu macam ni. so, tunggu apa lagi, buat satu kat rumah korang.. Hahahahaha !

1 Response to “10 Pintu Yang Tersembunyi”

  • XLAWS says:
    May 8, 2011 at 5:32 PM

    memang confirm org xkan taw punye.terbaek

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;