13 April 2011

SEGMEN: Aku disebalik dunia blog


Assalamualaikum.

Oke hari ini aku nak join segmen yang dibuat oleh blog Kechik Itu Comel. Kalau korang nak join segmen ini, boleh lah terus klik header di atas ini ye. So, untuk sempurnakan segmen ini, kita perlu untuk menjawab beberapa soalan yang telah pun disediakan. Hehehe.

Soalan 1 :  ceritakan tentang diri korang ( kerjaya, keluarga atau apa2 je) 

Nama diberi zul. Aku ini merupakan seorang pelajar yang menuntut di sebuah insitusi dalam negara untuk bidang Teknologi Kejuruteraan Mekatronik. Baru tahun kedua. Hehehehe.  Terdapat 5 orang adik beradik. Bercita-cita tinggi iaitu menjadi Jurutera CNC Machine. Hehe, ada rezeki tu insyaAllah boleh.

Soalan 2 : tujuan korang buat blog ni..?

Ok, tujuan aku buat blog ini adalah pada mulanya hanya saja-saja je pun. Tapi selepas itu mendapat idea untuk berkongsi gambar-gambar menarik dan kelakar. Selain itu, aku juga ada membuat penulisan sendiri iaitu dari aspek keagamaan dan lain-lain. Blog ini pun aku letakkan beberapa video menarik,music dan juga lain-lain. Tidak tertinggal juga tutorial-tutorial yang ada aku buat sendiri, ada juga yang aku kongsi daripada blog - blog lain.

Soalan 3 : selama korang berblog ni, apa yang korang dah dapat..? 

Haa, apa yang aku dah dapat sepanjang aku berblog ini ye? So, first sekali aku mendapat kepuasan yang hakiki. Sebab apa? sebab aku dapat kongsi pelbagai perkara dan info bersama orang lain. Selain tu, aku juga dapat kenal ramai blogger yang hebat ni. Kira tambah kenalan lah juga. Hahaha.

p/s : so jom lah ramai-ramai kita join segmen ini ye !

2 Responses to “SEGMEN: Aku disebalik dunia blog”

  • Kechik Itu Comel says:
    April 15, 2011 at 7:35 PM

    thanks sudi join segmen blog saya..

    dh update segmen n blog awk dh di listkan..jom baca..=)

  • anny says:
    April 16, 2011 at 6:32 PM

    Singgah dari segmen KIC..
    meh jengguk blog Anny...

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;