12 April 2011

Kesilapan Dalam Silap Mata



Assalamualaikum.


Pernah tak korang semua menonton silap mata? Meanrik bukan aksi-aksi yang diorang selalu lakukan itu? Tapi setiap apa yang dilakukan itu, mesti terdapat juga kesilapan. Setiap pekerjaan yang dilakukan itu mesti ada risikonya tersendiri bukan? Jom sama-sama kita tengok video ini !




p/s : pengajarannya adalah kita perlulah sentiasa berhati-hati dalam melakukan apa-apa pekerjaan sekali pun.

4 Responses to “Kesilapan Dalam Silap Mata”

  • cik azeya says:
    April 12, 2011 at 6:46 PM

    tak suke tengok silap mata. selalu kena tipu. hohoh

  • WakafKita11 says:
    April 12, 2011 at 7:57 PM

    @cik azeya
    hehe.. da nme pn silap mata... mmg lah kena tipu.. hehehe

  • xazryx says:
    April 12, 2011 at 8:48 PM

    mati ke pompuan tu ?mmg terpotong betul ke ?

  • WakafKita11 says:
    April 12, 2011 at 10:14 PM

    @xazryx
    ada yg kte video ni fake je. aq pn xsure sgt..

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;