18 March 2011

Step BY step

Assalamualaikum. Baik, entri pada petang ini pula adalah bagi menunjukkan seni dalam editing gambar-gambar sukan. Menarik bukan? Gambar-gambar ini menunjukkan step by step skill yang diorang buat nih. Jom kita layan..



aku teringin nak buat macam tu..hehehe


memang cantik dan kemas


sebahagian daripada experiment isaac newton tentang graviti =)


wink2 pacak kepala nasib baik happy ending kalau tak? death.. 


kalau tadi experiment hukum graviti sekarang hukum friction plak... hehehehe


tak sejuk ke?


sape-sape nak try meh jumpa aku


apa nama skill ni?



kalau macam ni aku boleh lah buat.. hahaha


agak-agak, berapa lama dia practice?


basikal impian aku..


Jadi, aku harap korang enjoy dengan gampar-gambar menarik ini oke ! Lain masa, aku letak lebih banyak gambar menraik di sini...

0 Responses to “Step BY step”

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;