14 March 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA




Jika anda blogger PEREMPUAN maka inilah soalannya ..
LELAKI pilihan anda ?
Ciri-ciri utama semestinya yang beriman.. boleh jadi imam dalam solat..solat lima waktu cukup...pandai mengaji..yang selebihnya..ialah bekerjaya, hormat orang tua dan baik hatii.. bekerjaya tuh penting sebab cabaran masa depan sekarang sangat sengit..dari segi rupa, ermm, aku jenis tak pentingkan rupa sangat, janji sedap mata aku memandang..mate orang lain aku tak kesah..ngeh3...paling kurang kalau tak hensem pon, manis tuh ada...hehe
Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
Lelaki seksi??? pehhh...susah nk jawab definisi lelaki seksi nih..haha..tapi bagi aku lah, definisi lelaki seksi bagi aku ialah pada mata..eye..mata..haha... bagi aku seorang lelaki yang matanya kuyu ataupun istilah aku aku sebut 'mata sting' ialah seorang lelaki yang seksi... hahaha...;p
LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
Yup, ada lelaki yang sanggup berkorban demi cinta mereka... memang ade lelaki yang jenis berkorban sebelum memiliki cinta...paham2 lah ye..ape yang dimahukan lelaki seperti ini..tapi...ni semua bergantung atas tahap iman, dan kejujuran lelaki tuh sndiri..kalau dye benar2 syg seseorang perempuan tuh..dye akan jage kehormatan perempuan yang dye cintai tuh... biasenye lelaki yang berkorban hanya sebelum mndapatkn cinta, yang terjadi lepas lelaki tuh dah miliki cinta perempuan tuh..situasinya yang akan terjadi ialah ibarat habis madu sepah dibuang lah kot..ermm, ni pandangan aku lah..
Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
SEMESTINYA... hahaha..aku dari kecik sampai aku dah agak dewasa untuk paham erti kehidupan nih, aku memang anti ngan poligami atau bermadu nih..sebab?? mudah je, aku tak sanggup nak kongsi kasih dan cinta aku dengan perempuan lain...walaupun aku tahu, poligami nih sunnah nabi, tapi aku kalau boleh elakkan, aku akan elakkan..insyaAllah....
Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
Putus terus..hahaha..buat ape bercinta ngan lelaki yang curang kan??? tapi sebelum nak putus tuh, mesti siasat betul2 dan minta penjelasan dari lelaki tuh dulu..
LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
Soklan nih susah gak nak jawab..sebab dalam zaman milenium nih, ramai je kita lihat perempuan pon pandai main kayu tiga... so, isu curang nih tak bergantung atas jantina..tapi bergantung pada kejujuran individu tuh sendiri..
SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
PEREMPUAN...perempuan biasanya lebih setia...aku bercakap berdasarkan pengalaman sekeliling... ade lelaki yang kaki setia, tapi nisbahnya kecil kalau nak dibandingkan dengan perempuan
Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
Err..aku?? aku mudah cemburu..tapi jap2..nak cemburu camne..kat sape...pakwe pon takde...hahaha..tapi, aku nih jenis yang tak cemburu sangat lah kot..aku taklaeh na komen sangat soklan nih sebab tak tahu nak cemburu kat sape...ngeh3..

Okeh!! saye dah siap jawab semua soklan encik Ben!!!! sape2 nak join gak sila KLIK SINI

0 Responses to “SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA”

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by
Socialbar

ShoutMix chat widget
;